SOMMARLOV

Så skönt med sommarlov!
Hade jätteroligt på balen i Tyresö Centrum igår och vi stannade tills klockan 01 då den var slut. Det var jättemånga som gick direkt efter att De Vet Du hade uppträtt, men vi stannade och hade skitkul! Mina fötter, vader och högra handled är helt slut haha. Jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade 13.30 idag av att mamma ringde. o.O
 
Idag skulle Cro till stallet och städa ur sitt skåp eftersom gårdagens ridlektion var den sista denna termin. Jag följde med och fotade Eldor lite som stod i en hage i närheten. :)
 
Eldor
Hittade även ett hackspettbo men fick aldrig någon bild på ungarna då de var lite skygga och vågade inte visa sig i mer än en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0