Värmebölja

Det är så galet varmt överallt just nu. Går knappt att vara ute i shorts. o.O
Jag vet att jag suger på att hålla igång bloggandet och det är för att jag inte känner för att blogga. Jag är mer för instagram haha.
 
Jag har ju varit borta i nästan två veckor i streck nu - först Björkängs sen Gotland - så det är skönt att vara hemma. Jag har dock fotat ganska mycket så ni som fortfarande kikar in här lär få se massor med bilder. :)
 
Igår såg jag på bio, How To Train Your Dragon 2, igen. Jag kan se både ettan och tvåa hur många gånger som helst utan att tröttna. De är så förbannat bra ahahaha. Tur att jag inte är ensam httyd-nörd *host, Cro, host* :)
 
Lite bilder från Gotland. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vafan snackaru om?

2014-07-27 @ 00:23:45
URL: http://carolinefvs.blogg.se
Postat av: Caroline

Vafan snackaru om?

2014-07-27 @ 00:23:47
URL: http://carolinefvs.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0