Bra dag

Malin och Dacke idag. :)
Drog till Port 73 idag med Malin för att småshoppa och käka frozen yoghurt. Vi var borta i ungefär två timmar och jag hann bara komma innanför dörren hemma innan Blerurk (som är här på besök) drog med mig till Ica för att handla middag och panta burkar. Vid femtiden åkte jag iväg ännu en gång för att fota Malin och Dacke, som jag skrev i förr inlägget.
När jag kom hem åt jag middag och umgicks lite med Blerurk och Papp. Vid halv elva ringde Kirkl och undrade om vi kunde köra en sväng med mopparna. Med tanke på att vi inte setts på flera veckor var det ett självklart ja och vi åkte runt i någon timme eller så. :)  
 
Kortfattat har dagen varit himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0