Utö

 
 

Jag joinade Cro och hennes familj när de skulle ta en tripp till Utö med båten förra helgen och vi har haft jättekul. :) Vi har för det mesta spelat yatzy (stavas det så?) men även fotat lite som ni ser ovan, gått promenader och såklart umgåtts med da family. Cros storebror fyllde 20 under tiden vi var där så honom har vi självklart firat. Jag åkte hem på söndagen men Cro inkl. hennes familj stannade nån dag till på båten. Jag fick sällskap hem av Nicklas kompisar som kommit på besök för att fira honom och det var lite kul faktiskt, för vi skulle ta färjan över och sedan skulle jag få skjuts hela vägen hem, men vi hann bara åka i några minuter innan ena däcket sprängdes. Sååå vi fick vänta i ca en timme på att en av deras kompisar kom och hämtade oss. 
 
Resten av veckan har jag tillbringat hemma. Jag hade ridning i tisdags och till min förvåning fick jag rida en av de nya hästarna som heter Tiffany. Jättesöt 6-årig fjording som äter på allt hon ser. ;) Vi red ut eftersom det är igångsättningsvecka efter betet, och Tiffany var inte jättesnabb trots mina försök att öka. Vi hamnade efter ungefär 90 % av tiden haha men det var kul ändå. 
 
Det är ridning idag också fast på Vendelsö och det ser jag verkligen fram emot. Hoppas jag får en rolig häst. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0