Onsdag den 20:e

Halloj!
 
Tredje dagen på gymnasiet idag. Det har gått bra bortsett från att jag inte hunnit fixa skåp m.m. xD Jag är ju lite ensam också men det blir bättre med tiden förhoppningsvis. Imorgon börjar den första riktiga skoldagen med riktigt schema och det ska väl bli kul, antar jag. Jag har inte riktigt fattat vad alla förkortningar på mitt schema står för så det får väl bli en överraskning haha.
 
Nu på kvällen drog jag till Kirkl en stund där Ulz också var. Vi började se lite på film men jag var tvungen att åka hem och äta middag så det blev bara en kortis.
 
Idag ska jag gå och lägga mig tidigt. Jag ska visserligen få skjuts av mamma till skolan imorgon eftersom hon jobbar precis bredvid och jag börjar rätt tidigt, men jag är så sjukt trött på morgonen så jag skulle verkligen behöva sova ut.
 
Ursöta Spot. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0