Första veckan avklarad!

FREDAG♥
 
Nu är första veckan på gymnasiet slut! Jag har inte haft någon jätteframgång med vänner och sådär, men det blir bättre för varje dag. :) Vi hade en 3h och 20mins håltimme idag då vi inte hade någon idrott, så i princip hela klassen drog till stan bortsett från mig och de jag var med. Vi slutade 16 men jag kom inte hem förrän strax efter 17 eftersom jag tog bussen, men det gör inte så mycket. Det är dock lite synd att jag slutar 16.20 på torsdagar eftersom jag därmed inte hinner rida, men jag ska förstås höra om jag kan få byta till en mer tidslämplig grupp. (Om det ens går att säga..? xD)
 
Lilla hingsten jag och cro fotade när vi var på Gotland. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0