Första dagen i gymnasiet

Hejhej!
 
Igår kl.10 började jag gymnasiet, lite lagom creepy att vara nästan helt ensam. Som tur var hittade jag i alla fall tre personer som jag gått i samma skola med som jag följde efter lite för att inte tappa bort mig. Här kan man snacka stalker, hahaha.
 
Nej men den första skoldagen gick bra, den var lite längre än förväntat bara. Mitt schema vill dock inte att jag ska kunna rida på torsdagar så måste tyvärr byta grupp. ;( Tisdagar går dock bra, men jäklar vad långa dagarna är! Börjar 08:30 nästan varje dag och slutar vid 16 eller strax därefter alla dagar bortsett från tisdagar och onsdagar. Slutar 16:55 på onsdagar. Woop woop. -.-
 
Lite bilder jag fotade i söndags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0