Vårtbitare


Jag blev livrädd i morse när jag satt i mitt rum, för det landade en vårtbitare på mitt fönster utanför haha. xD Den klättrade hela vägen upp, och sen fastnade den i spindelnät så jag tog håven och räddade den. Man kunde ju inte låta bli att fota lite då såklart, och jag gillar verkligen dessa bilder. Favoriterna blev 1:an och 4:an. ;)
 
Dagen har varit jättebra idag. Först åkte jag, blerurk, mamma och pappa till nåt ställe där blerurk skulle få köra stridsvagn. Jag fotade då också, så bilder kommer. Sen på kvällen drog jag & Mirks till Örn där Amanda, Malin och Cro också var. :) Vi har haft det jättetrevligt och roligt! Det var lite kul att jag lyckades skrämma alla ahaha. 
 
Tråkigt att det redan är söndag imorgon. Och då är det dessutom dags att plugga. Ugh, jobbigt. Men det är ju nödvändigt i alla fall. Tror det är dags för mig att sova nu, känner mig lite yr faktiskt. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0