Dagen

Tjenare!
 
Vaknade i soffan idag efter att ha somnat under filmen igår. Klockan var ca kvart i åtta när jag klev upp och gjorde mig klar. Vid halv tio kom Mirks och hennes pappa och skjutsade oss till Nacka forum. Vi kom dit 10 och efter en timmes väntande kom Alicia också. Det var en liten catwalk som vi satte oss vid, för det skulle vara en modeshow också. Det var nästan inga där när vi kom som tur var, så vi fick ju platser längst fram. :)
 
Ulrik uppträdde två gånger. Först kl. 13 - två låtar, och sedan kl. 15.30 (typ) - två låtar. Det var signering båda gångerna. :D Jag tog med mig min lite galna teckning på Ulrik för att ge den till honom, och hans reaktion hade en lite "wtf-känsla" först ahahahah.
 
Precis efter första signeringen gick vi och grattade samt tog bild med födelsedagsbarnet Daff. :P
 
Det finns inte så mycket mer att säga med tanke på att andra spelningen var ungefär likadan, och på den andra signeringen fick han  bara signera en vit lapp och så tog jag en bild på endast honom. Men det var kul ändå såklart!
 
Nu ska jag se på film tillsammans med pappa efter en lyckad dag! Hörs imorgon!
High quality Iphone pic, jag vet.. Men bättre än inget! Cred till Alicia som fotade. ;)
Jag ser ut som en alien på min bild med Daff, så den får vara kvar i mobilen ahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0