Igång med bloggandet igen!

Som ni har märkt har jag varit off ett tag nu. Jag har ju varit väldigt upptagen med praon och så, men jag har faktiskt saknat bloggen lite så nu sätter jag igång igen!
 
I söndags fick jag & Hanne skjuts till Stallet av blerurk. Vi var där medan han var hos frisören. Vi blev dock lite fast i ridhuset då det var hoppning. Har aldrig kollat på det på fårdala förut så det var kul!
 
Igår - måndag - var det en helt vanlig skoldag. Åkte hem till pappa direkt efter och gick och la mig. Kollade massor på Gossip Girl och så såg jag på The Call på kvällen, en jättebra film!
 
Vendela & My Hamilton. :)
Lilla Allan & fina Snow som gärna får bli frisk. ;)
 
Idag är det ju dags för ridning igen! Red Caffe senaste gången på fårdala och Lakej på Vendelsö. Det gick bäst på Lakej. Ingen "wow-lektion" direkt, men det gick okej. ;) Idag är det hoppning för mig också. Får se hur det går. :)
 
Linea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0