Malin & Fighter 2

Suddig bild tyvärr, men det går väl an ändå.
Fler bilder från igår.
 
Tjaaaa
 
Trevlig skoldag idag, bortsett från att jag inte mådde toppen hela tiden. :)
Redan igår kände jag mig ganska sjuk och jag hade faktiskt tanken "allergi" i huvudet. Idag gick jag till skolsyster för att jag kände mig yr och hade huvudvärk. Hon misstänkte faktiskt också allergi... Pollenallergi är ju inte något jag gärna vill ha direkt, så jag hoppas definitivt på att det är en vanligt förkyling.
 
Apropå ingenting så är klockan ungefär 10, och jag har tappat tidsuppfattningen helt. Det är ju ljust ute rätt länge nu, men jag är fortfarande van vid mörker. Därför trodde jag att klockan var typ halv 6 när jag skulle äta middag fast den var halv 9(?!)
 
Det kommer som alltid ett eget inlägg om ridningen sen. Jag törstar ihjäl mig just nu, så det är bäst jag tar nåt att dricka innan jag torkar ut. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Fina ponny <3

2013-05-03 @ 06:39:37
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0