Aliens

HEJHEJ
 
Har nyss sett på Aliens med pappa och blerurk, somnade lite men annars var det trevligt.
 
Jag försvann ett tag från skolan i morse för att jag och min mamma skulle fara iväg till frissan. Jag slingade (eller egentligen blekte) mitt hår så att det är ljusare, och så klippte jag mig. Mamma färgade sitt hår mörkbrunt och blev också klippt. Till en början var jag inte alls nöjd med hårfärgen, men jag börjar vänja mig nu så det känns lite bättre faktiskt. ;)
Väldigt passande bild! Nej, men jag har ingen annan så denna får duga. Söta lilla Spot. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Johansson

Fräck häst! :)

Kram Evelina

2013-05-31 @ 07:42:35
URL: http://evelinajohansson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0