Grågås

En grågås, fotad idag. :P
 
 
Nice uppdatering det har varit de senaste två dagarna..
 
Igår var det ju påskafton och då var jag upptagen nästan hela dagen med gäster, och sen tog jag och blerurk en liten tripp till 7 Strömmar igen för att fota örnar i solnedgången. Örnarna var långt borta denna gången, men det var fler än sist iallafall, plus att solnedgången var jättevacker. Det kommer bilder på den också, men förmodligen inte förrän imorn när jag kommit hem.
 
Idag har jag, farmor, farfar och Mia varit i Bläse, men det fanns inget intressant där. Rabbisarna kommer inte fram förrän de har fått ungar.
 
Farfar och jag åkte sedan till 7 Strömmar ÄNNU en gång, och denna gången var det nästan helt tomt på varelser. Det fanns två svanar, lite måsar och änder, samt två grågäss. De flesta var ju dessutom långt borta.
 
Nu blir det iallafall dags att packa. Det blir en uppstigning vid 5 imorgon bitti om vi ska hinna med båten. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0