Florens

Carlos hund Florens är så sjukt gullig! o.O
 
I fredags kväll åkte jag och Alicia på presentjakt (Ida följde också med), och sen for vi hem till Alicia för att hon skulle packa m.m. Mamma hämtade oss efter sitt träningspass och vi fick skjuts hem till pappa. Kvällen var ju såklart rolig. Vi pratade massor och precis efter en omgång av Slender gick vi ut i en timma. Klockan var drygt 12 när vi kom tillbaka.
 
Dagen därpå städade vi, gjorde våfflorm och sen gick vi ut för att jag ville fota Alicia. Vi fick jätteont om tid på oss så det blev en kort fotografering, men jag tror det blev några bra bilder. Jag har ännu inte hunnit kolla igenom dem efter som jag skulle till Carlo strax efter att Alicia åkt hem. 
 
Hemma hos Carlo var också Amanda E.K. Vi lagade tacos, såg på Melodifestivalen och hade allmänt roligt framför Ipaden.. HEHE. :D
 
Jag fick skjuts hem av Amandas pappa när hon skulle hem, och det var vid 12.
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0