Favoritponnyn i detalj

Hon är ju bara för fin, Snowberry. ;') Älskar hennes färg!
 
Lyckades få pappa att skjutsa mig till stallet idag igen, och som tur var var det iallafall några fler hästar ute nu. Bl.a. Snowberry, min favoritponny som ni kan se på bilderna ovan. :P
 
Det blåste så in i helvete vid hagarna, och det blev riktigt kallt om händerna. Några hästar blev lite oroliga när det kom kraftigare vindar och fick ryck och sprang runt, tyvärr fick jag ingen bra bild på det eftersom staketet var ivägen.
 
Juste.. Jag fick 5 nya "ritförfrågningar" igår/idag, så jag hoppas jag får tid till att teckna även fast skolan drar igång!
 
 
//jenny
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vilken söt ponny! Underbar färg också (;

2013-03-03 @ 16:28:29
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej fin blogg och fin bilder :)

2013-03-03 @ 17:54:09
URL: http://moasjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0