Teorilektion 1 avklarad

Jag var ju på hööks idag med Caroline och hennes mamma. Hittade lite saker, men hade inte så mycket pengar och ska därför dit imorgon igen. 
På vägen hem när jag gick genom skogen fick jag ett samtal från Tyresö trafikskola! Jag kunde visst komma på kursen med Carlo så en och en halv timme efter samtalet befann jag mig där. Kursen höll på mellan kl. 14 & 16, och nu är jag hemma igen. Jag, pappa & blerurk ska dock till kinarestaurangen och möta farfar när som helst för att äta middag där.
 
Imorgon blir det första mopedkörningen - på bana. Jag kommer köra med Carlo som tur är, så det gör inte så mycket om jag misslyckas totalt (vilket jag säkert kommer göra). Detta är mellan kl. 8 & 9, men jag ska tillbaka vid 14 igen för mer teori. :)
 
Tänk att jag i morse knappt hade några planer på att ta moppekort, och nu är redan första lektionen klar. :D
 
Hejdå!
 
Gammal & visad bild. Hinner inte ladda upp en ny!

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Roligt! :D
Köra på bana mellan koner osv är lite klurigt till en början men ni fixar det säkert! :D

Svar: Ja, jag hoppas det! Men jag kommer säkert ramla. :D
Jenny Lundgren

2013-06-17 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0