Midsommarafton!

Åh, det är knappt jag orkar skriva för att jag är så trött. x)
 
Idag var det första gången på flera år som vi firade midsommar någon annanstans än hos farmor och farfar. Det skulle bara bli krångel om jag åkte till Gotland nu när jag ska på ridläger på söndag. Vi skippade all traditionell midsommarmat och körde på lite hämtat från mc Donalds. :D 
 
Malin undrade om jag ville komma till henne en stund efter att jag hade ätit. Det är sällan jag inte vill vara med Malin (hehe, aldrig) så jag krävde lite skjuts av pappa hem till henne. Vi stannade inte särskilt länge utan tog moppen till stallet där jag sedan fotade henne och ponnysarna. Det var ni inte beredda på va? Hehe...
Fighter var på jättebra fotohumör idag, Dacke var lite ofokuserad, men det gick ju så himla bra förra gången med Dacke så det gjorde ingenting. Det är så mysigt att bara vara i stallet, älskar't. :D
Vet inte riktigt vad klockan var när vi åkte, eller när jag kom hem, men det var väl strax efter 21 nånstans. 
 
Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig midsommarafton! Även fast det endast är några minuter kvar tills det nya dygnet börjar. Det är lite sorgligt att det redan blir mörkare imorgon, men det är ju sommarlov så jag är glad ändå. :)
En av kvällens bilder. Massa fler kommer visas i tidsinställda inlägg under ridlägret. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0