Första mopedkörningen

Jag vet inte varför jag gillar den här bilden så mycket. (Det är Malins häst Dacke, och redigeringen gör att han ser brun ut, fastän han är svart egentligen)
 
 
Igår var det ju två lektioner på mopedkursen. På första var det körning på flaten och jag måste säga att det gick mycket bättre än förväntat! Det är klart det var lite vingligt i början, men det gick bara bättre och bättre och det gick nästan perfa när man skulle köra en åtta mellan koner. Och det var ju himla kul också. :) Längtar tills jag har tagit kortet...
 
Andra lektionen var ju teori, så det finns inte så mycket att berätta. Vi gick igenom lite skyltar men det verkade som att alla i gruppen hade ganska bra koll på det. ;)
 
Jag tycker det känns som att jag har fått ut ganska mycket utav lovet på så lite tid. Det är verkligen jätteskönt! Har haft något att göra varje dag, och inte bara varit hemma och segat som jag brukar. Och på söndag ska jag på ridläger med massa kompisar. Ska bli sjukt kul! Snart dags att packa. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0