ÄNTLIGEN HEMMA

Sådär! Efter att ha kämpat mig hem gående med enormt mycket packning, blivit utelåst i 1,5 h då jag glömt mina nycklar, är jag äntligen hemma!
Ja.. Vad ska man säga om paddlingen då? Det var inte så jättekul faktiskt. Första dagen var helt okej. Det var jättefint väder på förmiddagen, men sen helt plötsligt slog det om och började spöregna, blåsa och åska. Vid 21 blev det fint igen och solnedgången var jättevacker.
Jag och Mirks skulle ju sova i ett eget tält, men vi + Amanda E invaderade Alex och Olles tält och sov där istället. Jag somnade vid 3 och vaknade 4, så jag fick inte så värst mycket sömn direkt. Men det var ändå kul. På morgonen skulle vi packa ihop allt och städa. Sen strax efter 10 paddlade vi iväg igen.
 
När vi anlänt till Alby igen gick jag hem med sällskap av Alex & Olle. Hahaha Olles säck som han hade sin packning i gick sönder och det läckte ut rhode island-sås överallt. Klockrent! xD
 
Fina Bleu. Som ni kanske märker försöker jag portionera ut alla hästbilder lite här och var, fastän de inte har något med inlägget att göra. x)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0