Malin & Dacke + Svala

 
Halloj!
Gick ju upp tidigt idag, och åkte till trafikskolan. Den första mopedkörningen i trafiken gick ganska bra. Det är klart att jag var lite ovan, och inte hade koll på allt, men det gick väl okej antar jag. ;)
 
Malin hämtade upp mig på moppen när jag var klar, och så åkte vi till henne. Där spelade vi kort och åt chokladdoppade jordgubbar. :D Efter ett tag åkte vi hem till mig, hämtade kameran, och åkte till stallet. Malin red lite dressyr på Dacke, och så gjorde "vi" lite andra sysslor (mest Malin hehe). När stallet var klart åkte vi hem till mig och var här en stund, men hon åkte hem strax innan middagen.
 
Juicen ska komma hit snart också. Har inte träffat henne på rätt länge, så det behövs. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0