JennyLundgrens

Hejhej!

Mitt namn är Jenny Lundgren och jag blir idag 15 år. Mina största intressen är fotografi och ridning. Jag äger en Canon EOS 600D och några objektiv som jag använder varje dag. Alla bilder är fotade av mig om jag inte skriver något annat såklart. Jag ser ingen anledning till att ha sträng copyright, men fråga gärna innan om du vill låna en bild. ;)

Jag har ridit i 3 och ett halvt år på ridskola och har absolut inga planer på att sluta. :)

Mina föräldrar är skilda, så jag byter förälder varannan vecka. Jag har en bror som heter Erik, men jag kallar honom "Blerurk" (om ni undrar är det olika smeknamn som liksom har utvecklats till just det namnet. T.ex. Erik, blerik, bleruck, blerurk. HEHE).

Tidigare har jag haft en blogg om fotografi, men valde att byta efter 3 år eftersom jag ville ha ett lite vettigare namn på bloggen.

Här på min nya blogg kan du både se bilder och läsa lite om vad jag gör på dagarna. Jag gör mitt bästa för att uppdatera er. Hoppas ni stannar!

Bild från när jag var på Kolmården i somras.


//Jenny

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tacktack!
Jenny Lundgren

2013-01-01 @ 23:35:48
URL: http://blogg.se
Postat av: MalinSandin

nice betslick!!

Svar: yeees ;D
Jenny Lundgren

2013-01-02 @ 12:37:13
URL: http://nattstad.se/teamfango
Postat av: Hanna Forsgren

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Jenny Lundgren

2013-01-04 @ 20:51:59
URL: http://hannaforsgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0