Shoppat

Hej vänner!
 
Jag och mamma åkte iväg strax efter 11 och shoppade både ridkläder (skor, shortchaps, hjälm, handskar m.m) och sen blev jag klippt och så köpte jag även lite kläder på H&M i Tyresö C. :) Jag har fått ganska mycket gjort jämfört med mina vanliga söndagar, vilket känns bra.
 
Jag hade tänkt stanna här hos mamma inatt eftersom hon ska rida imorn och jag jättegärna vill följa med, så jag åker till pappa imorgon kväll efter mammas ridning istället.
 
Den här blåmesen asså, så jäkla lurvig. Den satt ganska bra i det jättefina morgonljuset. :)
 
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Samma här :) Ska du hitta på nåt speciellt under veckan? :)

2013-01-13 @ 20:39:59
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0