Bilder

 
Här är några bilder från igår. Änderna är så söta ju. ;)
 
Skolan idag gick hyfsat snabbt. Vi hade matte, sen bild som är kuligt och efter det lunch. Sen skulle vi skriva bokredovisning på svenskan och på engelskan såg vi på film. :P
 
Mamma rider ju ikväll, och jag skulle egentligen följt med, men när mamma frågade om jag verkligen ville så blev jag osäker. Det är ju ganska kallt att sitta på en läktare i -9 grader, så jag valde att stanna hemma istället.

Imorgon ska iallafall jag rida, och jag är ganska säker på att jag får Lady igen. Claudia sa nämligen att vi skulle ha samma hästar. ;)
 
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder! Älskar änder, så fruktansvärt söta ju :D

2013-01-22 @ 22:37:06
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0