Snöigt

Hejsan!
 
Skolan idag gick snabbt. Vi hade håltimme på bilden som är två timmar lång, och därför gick jag och några av mina kompisar hem till mig. Här hemma åt vi lunch, och jag fotade dem lite random. Sen gick vi tillbaka.
 
Det var en liten snöstorm när jag gick hem. Det var ju inte så farligt direkt, men snön blåste åt alla håll. När jag kom in avtog det såklart... -.-
 
En sån där snöbild jag fotade innan det hann sluta, hehe...
 
Jag har ju förresten ändrat designen lite. Det är mest tempererärt för att jag tröttnat på det förra, så det kanske kommer ännu en förändring snart.
 
//jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Varsegod Jänie <3
Fin bild! :D

2013-02-04 @ 18:59:32
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0