Onödig fakta om mig

  • Min mamma har varit bra kompis med Dag Albert som liten. Han tävlar idag fälttävlan på internationell nivå (har bl.a. deltagit i OS) och har flyttat till England.

Ett jättefint (Heh) Collage jag gjorde på Dag och hans häst Tubber Rebel. Bilder från Google.

 

  • Det märkligaste som har hänt mig var i 3:an tror jag.. Jag, Alicia, Malin och Juicen var ute på rast innan lunchen. Vi var lite olydiga och gick utanför gränsen i lillskogen bakom skolan. Vi var ofta där och den här dagen fann vi en död liten fågel (talgoxe?) precis vi en stupränna. Vi begravde den och nästa rast gick vi tillbaka till vårat ställe. Vi hittade då ÄNNU en till liten död fågel, på exakt samma ställe! Creepy D:

 

  • Kanske har sagt det förut, men när jag var yngre var jag inte ett dugg intressead av hästar. Mamma red under den här tiden och det enda jag tyckte verkade roligt var att kratsa hovarna. Det försvann totalt i 5:an då jag själv började rida. ;)

 

  • Jag har ett vitrinskåp i mitt rum som innehåller över 200 prydnadsfåglar.
 
  • Min bror brukar väldigt ofta gå till mitt rum och ändra det här:
Till det här:
 
 
Det var allt jag kunde komma på för tillfället. Om jag kommer på nåt mer lägger jag antingen till det eller så gör jag en till. :)
 
 //Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt :-D

2013-02-19 @ 15:19:18
URL: http://www.acordingtosofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0