Kul lördag

Hejhej!
Imorse vaknade jag strax efter 9, och lite försenat åkte jag till tandläkaren runt 10. Sen åkte jag hem, åt, och sedan åkte jag till Allé och mötte Amandorna, Carlo, Felix, Anton, Olle, Alex(ander) och Hampus. Därefter åkte vi in till stan och var på Aros-/laserfortet i 2 timmar. ;)
Vi delade upp oss i 3 lag: Jag, Amanda E.K och Hampus - N00bz, Amanda E, Olle och Alex - Potatis papperspåsarna, och Carlo, Anton och Felix  - Pros. :)
 
Det var enligt mig väldigt kul där, och N00bz-en vann såklart. ;D
Vi var rätt hungriga efteråt och åt därför på donken, men sedan for vi hem.
 
Här hemma har jg bara tagit det lugnt. Sett på film, spelat och ätit. D.v.s. det vanliga. ;)
 
Jag vet inte varför det blev just denna gamla bild som fick pryda inägget, men så blev det iallafall!
 
 
//Jenny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0