Carlo och Ibra

Det var en liten snöstorm ute när jag fotade, så det fick gå ganska snabbt, fast det blev härliga snöbilder iallafall. ;)
 
Jag och Jenny for direkt hem till mig efter skolan idag. Hämtade kameran och småsprang sedan ner till modevillan där vår So-lärare hämtade upp oss. xD Vi åkte till stallet, mötte Carlo, Carlos mamma och Amanda E.K.
Carlo, hennes mamma och Åsa (min So-lärare som inte suttit på en häst på 15 år) skulle nämligen rida på drop-in-ridningen vilket jag, Jenny och Amanda inte ville missa. Efteråt fick jag skjuts hem av Carlos mamma. :D
 
Ovan kan ni se några bilder på Caroline (som jag kallar Carlo) och Ibra som hon red.
 
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Men det är iaf bilder som man ser vad de föreställer... ;)

2013-02-08 @ 21:15:06
URL: http://carolinefvs.blogg.se
Postat av: Anonym

SV: Jeees aj äm hålling med! :)

2013-02-08 @ 21:32:17
Postat av: Caroline

Hahahah

Svar: nörd.
Jenny Lundgren

2013-02-08 @ 21:32:33
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0