Natur

 
                  
                  
Liter bilder från igår (förrgår?). Fotade på vår tomt hemma hos mamma.
 
Halloj läsare!
 
Idag hade jag tänkt följa med lite kompisar och shoppa, men jag har tusen miljarder läxor som ska vara klara, helst för en månad sen (oups). Så jag insåg att jag verkligen inte hade tid. Men pluggade jag något då? SJÄLVKLART INTE. Det är något fel på mig. Jag satt ute och solade, sedan vid kl.14 frågade mirks om jag vill komma. Så istället för att plugga var jag med mirks idag. Lyckat.
Vi får se om jag hinner plugga något imorgon.. Jag ska till stallet och fota när carlo ska hoppa. Det är märkestagning på G. ;) Hoppas vädret är på vår sida bara.
 
Igår natt satt jag och ritade lite också. Teckningen kommer förmodligen visas här snart, och jag kommer visa lite bilder från tecknandets gång också. Från när jag precis började med grunden till slutresultatet. :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Otroligt fina bilder!

2013-05-26 @ 15:47:52
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0