Skoldagen

Carlo & Barbie igår. :) Det finns fler bilder på hennes blogg.
 
Skolan har varit bra, gick direkt hem efteråt. Vi hade svenskprov som jag inte alls kände mig redo för (oops) och det gick inte så bra HEHE. Men bortsett från det så var dagen helt OK. Jag skulle egentligen åka till en förelänsning i stallet (fårdala) idag, men pappa är sjuk och mamma har själv ridning idag (i vendelsö), så det blev inte av. Jag ska dit på lördag också, hoppas det blir kul. Som ni kanske förstod har jag alltså bara ridning på torsdag denna vecka. Hoppas verkligen det går bättre än förra gången! Det var verkligen en av de sämsta lektionerna någonsin! XD
 
Dags att plugga, fast vi vet alla att jag inte kommer göra det. Synd att all min motivation går åt till andra saker än läxor. Fast jag får väl ta och skärpa mig snart. ;)
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0