Öga

 
Här är teckningen jag ritade igår. Jag har faktiskt använt en av mina ögonbilder på Lady som inspiration. :)
Den här bilden är dock inte särskilt lik bilden jag gick efter, men jag tycker inte det spelar så stor roll. Bara man ser att det är ett öga så. Det är min första "seriösa" teckning på ett hästöga, så jag hade inte så stora krav.
Nästa gång ska jag använda en hårdare penna i själva ögat så att det inte blir risigt (eller vad man nu ska säga att det blir) för det blev jag inte helt nöjd med, plus att jag tror det ser bättre och mer realistiskt ut då. :P
 
Detta lär bli det sista inlägget för idag, och därför säger jag: God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt galet bra! Tycker jag i alla fall. Det lite övergår mitt förstånd att man kan få med så mycket detaljer som tex de små hårstråna under ögat.. o.O

2013-06-09 @ 09:13:57
URL: http://jennyochjag.wordpress.com
Postat av: Carlooo

GE MIG JENNY, GE MIG!!!!!!!!

2013-06-09 @ 13:47:37
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0