Larvigt

Bilder från midsommarafton. En miniliten (ca 1cm lång?) cool larv jag hittade på altanräcket. :D
Då var det dags för ridläger då! Jag är redan framme tillsammans med mina kompisar (hoppas jag, för detta är ett tidsinställt inlägg). Eftersom jag aldrig varit på ridläger förut ska det bli väldigt spännande! Undra vad vi håller på med just nu. :3
 
Det kommer komma fler tidsinställda inlägg under veckan. Vet dock inte hur många jag kommer ha hunnit göra innan jag åker, men jag kommer sträva efter minst 1/dag såklart. :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Ååh vad roligt med ridläger! :D
Hästar, hästar, hästar, vänner och äventyr, avis!

Svar: Ja nu när jag är tillbaka kan jag meddela att det var väldigt roligt! :D
Jenny Lundgren

2013-06-23 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0