Fakta om mig

Gör en till sån här, bara för att. :)
  • Mina två favoritponnyer är Snowberry och Lady, fast det går alltid dåligt när jag rider dressyr på Snowberry.
Lady, ganska nytagen bild. :)
  • Jag har lätt för att sova, i princip överallt.
 
  • Jag har (för det mesta) ganska konstiga smeknamn på mina kompisar. Jag säger nästan aldrig deras riktiga namn. T.ex. blerurk - Erik, mirk - Mikaela, juicen - Josefin.
 
  • Varje gång jag inte har kameran med mig och ser något som skulle göra sig bra på bild blir jag jättebesviken. xD
 
  • Jag är så koncentrerad när jag fotar så att jag inte märker om det händer nåt spännande bredvid, t.ex. så kom Rekruts i full galopp i hagen förut men jag höll på att fota Bleu så jag tänkte inte på det förrän han saktat ner. xD
Fick bara den här tråkiga bilden på honom. :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Haha vi fick ingen frånvaro på morgonen (ingen var där), på SO:n så fick vi leta rätt på två växter och berätta vad de hette, på tyskan käkade vi pepparkakor, idrotten var inställd och vi fick skippa SO - stugan! :D

2013-06-06 @ 00:20:00
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0