Nystylat mobilskal

 

Detta är alltså mitt allra första iphoneskal. Precis när jag köpt det var det prytt med massor av pärlor (eller vad kallar man dem? Mini-låtsas-diamanter?). Det föreställde ett fiskskelett, men efter ett tag lossnade ju alla små pluppar och då bestämde jag mig för att klistra dit ett papper med lite klistermärken. Nu hade klistermärkena nötts bort och pappret var lurvigt eftersom det var så utslitet. Fast det har ändå hållit i över ett år så jag är ganska imponerad, haha. ;)
 
Jag passade på nu att göra en ny utsida till skalet, samt sätta dit mina mobilsmycken som jag hade på min förra mobil. Detta gjorde jag under min paus från pluggandet. Eller det var ju det, och så har jag ritat, laddat upp bilder, redigerat bilder, fotat nya bilder o.s.v. xD
 
Jag kommer inte kunna fota Malins hoppträning då jag inte kommer kunna ta mig dit, men det kommer fler gånger hoppas jag. Det blir skönt sen när jag skaffat moppe och hela alltet, inte behöva förlita sig på att någon annan kan skjutsa hela tiden. Egentligen är det ju jag som är lat, för jag har ju faktiskt två fullt friska ben som jag använder alldeles för sällan.
 
Hörs mer under dagen!

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Det var på tiden!!

2013-07-10 @ 11:15:41
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0