Ridläger

HEEEJ
 
Jag har nyss bokat en veckas ridläger i sommar med Carro, Amanda och Amanda. Vi ska till Björkhems Gård. Kommer bli awesome. :D
 
Annars idag följde jag med ovanstående personer till stallet. Jag fotade när de red men har inte fört över bilder till datorn än.. Om jag får tillåtelse av dem kanske jag får publicera någon senare.(?) :D
 
Skolan idag gick bra. Den sista "stugan" slutade med att jag och några andra pratade om gamla minnen från i Hanviken... ;')
 
Nu ska jag iallafall göra mig klar och sova. Fredag imorn, hoppas det blir en bra dag. God natt!
 
 
En bild jag fotade på Gotland i somras, men min gamla kamera.
 
 
//Jenny
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0