Allmänt glad

HEEEJ
 
Skolan idag var okej, men ganska seg. Vi slutade halv 4...
Efter skolan följde jag med Alicia till Tyresö C. Mamma kom och hämtade mig där vid halv 6.
 
En kul sak som hände på lunchen var att mamma fick ett samtal från vendelsö ridskola och de meddelade att mamma ska börja rida på måndagar, och de ska försöka göra plats åt mig i samma grupp som mina kompisar går i. Åh vad kul! Och jag tycker de var väldigt snabba med att höra av sig. :)
 
Nu ska jag se det senaste avsnittet av PLL, och inte plugga ett dugg! Kuligt. ;)
Imorn följer jag med mina kompisar till stallet och fotar. Då kan jag passa på att fråga lite om hur det blir med den nya gruppen och angående valdagen i skolan som jag bl.a. ska tillbringa på hästryggen. ;D
 
Bild på fina Alicia. ;)
 
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0