Ridning - Barberini

Tjoo!
 
Idag fick jag rida fina Barbie (Barberini), och även fast han ibland kan vara lite sur i spiltan var han jättetrevlig att rida. Med lite hjälp av mina vänner då och då gjorde jag iordning honom i vattenspiltan, och där var han inte alls särskilt arg.
 
Vi hade idag som övning att rida skänkelvikning i rakriktning. I början var jag helt efter, men sen när jag kom på lite hur man skulle göra med honom gick det bättre. Jag har ju som jag sagt tidigare inte övat så mycket på skänkelvikning, och är därför inte alls bra på det. Men det blir förhoppningsvis lite bättre under denna termin.
 
Barbie var iallafall rolig och lydig att rida, och jag skulle inte säga nej till att rida honom igen nästa vecka. ;)
 
OOOH, Nu var jag om tänkbart ännu mer badass än förut! Det är Carlos bild som jag lånade trots hennes ©, och det är Barberini som är motivet. Ni hittar Carlos blogg HÄR eller genom att klicka på bilden. ;D
 
 
//Jenny
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Träning ger färdighet, verkar gå som på räls, hejja på! :D

Svar: Japp, det går bättre och bättre för varje gång. :D
Jenny Lundgren

2013-02-07 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0