God morgon!

Fina domherrar fotade i förrgår. Canon eos 600D, Canon 75-300mm f/4-5,6.
(Har ju totalt glömt att skriva den där infon om objektiv mm. under bilderna, även fast det kanske bara är jag som tycker sånt är intressant) ;D
 
Men god morgon på er!

Detta höll jag på att skriva igår kväll, och jag hade tänkt fortsätta imorse men så blev det inte. Jag satt och kollade på PLL istället tills jag var tvungen att gå till skolan.
 
Det var en lång skoldag idag, fast matteprovet gick helt okej. Vi körde killerball på rasten innan idrotten, för vi hade håltimma på tyskan - Igen. Annars har dagen varit precis som vanligt och efter skolan följde jag med Mirks hem.
 
Just nu ska jag plugga idrott så vi hörs senare!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0