Bilder från olika tillfällen

 
 
Hade lite brist på idéer till blogginlägg, och därför bestämde jag mig för att samla några bilder från förra året. Det kommer säkert fler liknande inlägg eftersom jag inte är så kreativ för tillfället. Hehe.. Fast jag har faktiskt varit duktig de tre senaste dagarna! Jag har ritat 2 & ½ teckning åt folk som velat ha, och jag har bara liiite mer än hälften kvar av alla "beställningar". Om ni vill kan de visas i ett annat inlägg när de är klara. Höhö... xD
 
Nej nu ska jag sova, är väldigt trött! God natt. :)
 
 
//Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Super fin blogg! jag älskar vad du skrev om i det tidigare inlägget och du har rätt det borde verkligen uppmärksammas!

Svar: Tack så mycket! Ps. Försökte kommentera på din blogg, men det gick inte... :o
Jenny Lundgren

2013-02-28 @ 12:41:06
URL: http://equestrianlife.blogg.se
Postat av: Ellen

Fina bilder!vad har du för kamera? :)

2013-02-28 @ 14:23:14
URL: http://topwinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0