Dagen

En bild från i höstas. :)
Heej!
 
Idag åkte jag på "morgonen" och handlade ett par klappar till Örn och Cro. Direkt efter åkte jag hem, slog in dem och åkte till Cro. Hemma hos Cro fikade vi (Jag, Ulz, Cro & Örn) och så "bytte" vi paket med varandra. ;) Jättetrevligt! Jag kunde tyvärr inte stanna så länge då jag var tvungen att åka till mamma och städa samt packa för att sedan åka till pappa. Nu på kvällen har jag och pappa gjort köttbullar till julafton och sett på film. Vi + blerurk åker till Gotland imorgon natt, så vi kommer hem till farmor och farfar på julaftons morgon. JAG HAR FORTFARANDE INTE ALLA KLAPPAR KLARA!?!?!?!?!?!?! Det är något fel på mig! :(

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ditt fel är att du inte har skickat några bilder till mig….

Svar: Tönt
Jenny Lundgren

2013-12-23 @ 13:02:51
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0