Ridningen x2

Hejhej!
Kom på att jag inte skrivit om ridningen varken på tidsdagen eller  torsdagen. 
I tisdags fick jag rida Minty, och det gick faktiskt ganska bra. Det var länge sen en dressyrlektion gick bra, men det gjorde det denna gång. Lite roligt att jag inte ridit dressyr på henne på 3 år(?) haha. ;) Jag vet inte hur det såg ut, men det kändes bra i alla fall.
 
I torsdags var det bommar som gällde, och jag fick för första gången rida Plex! Vi red jättemycket i lätt sits, och snacka om att jag är ovan. Jag blir helt kutryggig (Blir det väldigt lätt annars också eftersom jag sitter vid datorn så mycket). Så det är något jag behöver träna på. Jag är lite trött på att det aldrig ska gå bra när jag rider längre. Vad har hänt? Det är som att kraven har höjts i 100km/h och jag hinner inte med. xD
Fin bild, jag vet. Men jag hade ingen annan på Plex. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0