Rundemars gård

En av de 3 jättesöta hundarna. ;)
Deras jättenyfikna och gulliga holländare. :D
En av de 8 hästarna. :P
 
Det var jättemysigt igår på Rundemars gård!
Jag och Amanda gick runt i ca 40 minuter innan vi var tvungna att gå hem igen. Jag hade ju, som ni märker, med mig kameran och gick runt och fotade alla djur. De hade 8 hästar varav alla var storhästar bortsett från en liten svart shettis (HAN ÄR SÅ SÖT). De hade också en kanin som var nyfiken på allt, 3 hundar, 3 katter och en awesome get. Amanda och jag gillade geten så fort vi såg den, skitcool ju.
 
Hon som tackat ja till praoplatserna var jättetrevlig och tyckte det var väldigt bra att vi kom förbi. Jag längtar till v. 20 redan nu!
 
Fler bilder kommer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0