Måndag - avklarad

Bild från gårdagen. :P Det var lite obekvämt när jag skulle fota den för att blommorna var precis utanför en tomt där det satt en stirrande gubbe.. HAHA.
 
Då var den här dagen också snart slut!
Jag åkte med juicens klass till simhallen då jag missade det med min egna klass eftersom jag var sjuk. Jag var därför tvungen att skippa svenskan och engelskan, men jag tror inte det var så mycket speciellt som hände.
Jag slutade en stund senare för att jag var tvungen att byta om och så, men blerurk var snäll och hämtade både mig och juicen när vi var klara. :)
 
Jag somnade för en stund sen då jag var så trött och när jag vaknade kände jag mig totalt kraftlös och varm. Rullade ner på golvet och sov där istället. Mycket svalare där juuu. :D
 
Resten av kvällen har tillbringats klistrad vid förnstret med kameran i ansiktet. Det kom förbi ett rådjurspar som var tvugna att bli fotade. Det blev inga bra bilder eftersom det är en miljard grenar överallt, men det var kul ändå.
 
Imorgon kommer förhoppningsvis bli en rolig dag. Det är Valborg ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0