M & F

Malin och Fighter igen. Ännu fler från den senaste fotograferingen. :P
 
Jag har för en gångs skull varit lite aktiv idag. Jag började dagen med att räfsa löv på baksidan. Gjorde det mest runt dammen. Sen åkte jag, blerurk och Hanne till stallet. Jag ville fota, men tyvärr var det väldigt få hästar ute. Fotade mest en av de nyaste hästarna som ständigt stod och posade. ;) När jag kom hem åt jag lite, fotade lite, & så fortsatte jag med räfsandet. Planen var att jag skulle plugga efter det här, men jag kan inte bestämma mig för var jag ska börja. Det känns som att det dyker upp fler och fler läxor hela tiden jag måste prioritera först.
 

Kommentarer
Postat av: Fina

Vilken fin blogg du har! Gå gärna in på min blogg jag skriver om min vardag, cheerleading, träning och mycket annat skoj! Tack på förhand. :)

2013-04-20 @ 22:05:53
URL: http://finas.webblogg.se
Postat av: Fina

Vilken fin blogg du har! Gå gärna in på min blogg jag skriver om min vardag, cheerleading, träning och mycket annat skoj! Tack på förhand. :)

2013-04-20 @ 22:05:53
URL: http://finas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0