Josefin

                  
Fina Juicen, gillar bilden till höger. ;)♥ 
 
Juicen hängde med hem efter skolan idag. Vi blev hämtade av blerurk och åkte till pappa. Där fotade jag henne, och så redigerade vi bilder, åt minipizzor & middag. Sist såg vi på film, men vi hann inte se klart innan blerurk skjutsade hem mig till mamma och juicen hem till sig igen. Men det har varit kuligt! :)
 
Skoldagen idag har för övrigt varit väldigt skön. Vi hade bara två lektioner, rolig teknik och engelska där vi såg på film. Vi hade håltimma på både mentorstiden och matten imorse, så jag började ju sent också. Sen hade vi håltimme på svenskan och då gick jag, Alicia och Ida hem till Malin. :D
 
Det är ju som vanligt ridning imorn, och vi ska ha minicaprilli. Sist vi hade det kommer jag ihåg att det var skitkul, hoppas det blir roligt igen. :P
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0