En sak jag har märkt

HEEJ!

Nu är det dags för ett inlägg som inte alls är likt mig att skriva, hehehe.. :D
 
Jag har länge tänkt på att för att man ska kunna få en stor blogg måste man lägga upp bilder på sig själv. Jag vet ju också att det är många som inte har något emot att ta ego-bilder, men för såna som mig som inte gillar att fota sig själv eller bli fotad, kommer det inte gå så långt för i bloggvärlden. Som tur är är jag inte ute efter att få Sveriges största blogg. Men det känns ändå lite konstigt att de mer kända bloggarna till stor del måste innehålla bilder på sig själv för att bli något. Det är klart att några har lyckats med sina bloggar trots bristen på ego-bilder, men när det gäller fotobloggar kan bilderna vara hur fina som helst men de blir fortfarande inte lika uppmärksammade som modebloggar med massa bilder på dig själv i en ny tröja.
 
Haha, vilket konstigt inlägg. ;)
 
Som sagt gör detta inte mig så mycket, det är bara något jag har märkt när jag jämfört kända bloggar med mindre kända bloggar. Jag förstår att läsarna kanske vill få en liten susning om hur bloggaren ser ut och är personligen, men jag tycker inte att bloggen ska behöva bombas med ego-bidler för att den ska bli "läsvärd".
 
Lite random, men här är en till bild från Rundemars gård.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha tänkte på samma sak senast idag! :3

2013-04-04 @ 14:41:16
URL: http://carolinefvs.blogg.se
Postat av: Camilla

Bra skrivet tycker jag :) Själv läser jag nästan bara bloggar som är inriktade på vissa ämnen som jag själv är intresserad av, bloggar med uteslutande bilder på bloggarens outfit och lunch är enligt mig inte så värst läsvärda. ^^

2013-04-05 @ 19:56:30
URL: http://nachtbringer.wordpress.com
Postat av: Andrea Femerstrand - Illustratör

Äh, det där känns överskattat tycker jag.
Jag själv bryr mig sällan om folks inlägg m. enbart egopics.

Är du ofta på Rundermars gård förresten? Trivs du där?

Googlade lite och råkade hamna här, är nämligen supersugen på att åka ut dit!

2013-07-02 @ 13:35:24
URL: http://noukah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0