Söndag

Heeeej!
 
Idag har jag haft en härlig dag i stallet och fotat. Jag var inte i stallet jättelänge men fick massor med fina bilder. :) Jonatan var lite galen!
 
Den nu kommande veckans schema ser ut såhär:
Måndag - Förmodligen vara med Alicia en stund
Tisdag - Ingen ridning pga teorivecka
Onsdag - läskig intervju inför gymnasie D;
Torsdag - ridning som vanligt
Fredag - Ännu en intervju inför gymnasie..
 
Lördag och söndag är oplanerade.
 
Jag är seriöst SJUKT nervös inför intervjuerna! HJÄLP! Hur ska man tolka "en plats"? Jag ska ta med 5 fotografier med temat "en plats" och jag fattar inte ens vad dem menar! Ska man ta 5 bilder på en och samma plats, eller ska man ta 5 bilder på 5 olika platser? HAHA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0