Uppdatering

Askepot & Odin. ;)
 
 
Hejhej!
 
Igår var jag i skolan för första gången efter operationen. Det gick bra, fick lite ont på sista lektionen men det släppte efter ett par timmar. Valde att vara hemma från skolan idag då det är min absolut längsta skoldag och för att jag verkligen måste komma ikapp med alla läxor. Jag har tydligen prov i geografi på fredag och jag kan ingenting. Nån som har lust att hjälpa till med länder, städer, öar, floder, vattensamlingar, bergstoppar, bergskedjor, öknar och regioner i hela världen? :) Lovar (nästan) att jag lyckades missa något nu. Älskar skolan.♥♥♥
 
Nä men nu ska jag gå och käka glass och kolla på Tv samtidigt som jag överväger att plugga. :) Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0