Onsdag morgon

Hej!
 
Onsdag idag, vilket betyder 40 minuters sovmorgon (Jag själv går upp samma tid som vanligt men tar det istället mycket lugnare hehe). Skönt att inte stressa på morgonen!
 
Idag hade jag tänkt vara med Körkowl (aka Mirk, Mörk, Körk, Mirks, Mirken osv) efter skolan. Det blir mest att plugga då vi har massor med nationella prov framför oss. NP ♥♥♥♥♥♥
Nej prov är inget jag gillar ö.h.t. så de nationella är ju en mardröm.
 
Ridningen igår gick bra. Jag fick rida Lady igen och vi jobbade mycket med ökning och minskning av volter med hjälp av skänkelvikningar. Jag fick inte riktigt fram hennes svaga sida vilket gjorde att hon blev lite svårställd i högervarvet, plus att högergaloppen blev mest trav då hon inte orkade och blev stressad. Men bortsett från det gick det bra! x)
 
Måste dra till skolan nu så jag inter kommer försent, hörs!
 
Tidigare ovisad bild på Timmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0