Fakta om mig

- Jag fastnar jättelätt för musik som är med i filmer. Älskar t.ex. "He's a pirate" från Pirates of the Caribbean, introt till Harry Potter och den där låten som är med i The Hobbit del 2 hahah.
 
- Jag spelar 3 olika instrument för tillfället, ukulele, gitarr och piano. (samtidigt såklart, duuh)
 
- Jag är sjukt rädd inför gymnasiet och vill inte alls byta skola. No.
 
- Jag tror jag är på väg att bli vegetarian.
 
- Vill ha sommar, men samtidigt vet jag att sommaren kommer vara jävligt jobbig med all ångest inför gymnasiet och farvälet av alla kompisar.
 
- Jag är lite förvånad över att det är folk som fortfarande kikar in på min blogg trots att jag är så dålig på att blogga. Jag är dock jättetacksam så ta det inte som något negativt! ;)
 
- Jag är beroenda av noblesse, så sjuuuukt gott!
 
- Jag har ridit på Vendelsö ridskola i snart ett år. :o
En gruppbild på en av dem ridgrupperna som Cro rider i. (fin mening)

Kommentarer
Postat av: sara

Bli inte vegeterian! Var istället noga med att det är bra kött du äter och att,djuren haft det bra!:)

2014-01-09 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0