Derpigt


Drog till stallet idag och fotade... När jag kom hem och kollade igenom bilderna visade det sig att ca 50% av bilderna var derp-bilder - men jag klagar inte! Antar att det bara var en sån där derp-dag idag. ;)
 
Måndag imorgon - och jag stannar hemma. Jag kom hem från sjukhuset i fredags. För er som missat det brast min blindtarm i fredags förra veckan och jag behövde opereras. När jag mådde bättre några dagar senare fick jag åka hem men bara några timmar efter hemgången började jag spy intensivt vilket gjorde svinont med tanke på stygnen i magen. Jag åkte akut tillbaka till sjukhuset och stannade där några dagar till. De kunde inte hitta någon anledning till varför jag mådde så illa, men som tur var slutade det efter några timmar.
Just nu mår jag ungefär som vanligt. Det är klart att det gör ont lite då och då men det blir bättre för varje dag. Sorgligt nog kommer jag inte kunna rida förrän om kanske 3 veckor, och det värsta är att jag är hur ridsugen som helst. :((((
 
Nu ska vi sluta var negativa! Eller det är väl snarare jag som ska sluta vara det hehe. Det känns i alla fall skönt att inte längre ha någon blindtarm! Nu kan den inte krångla mer i framtiden. ;)
 
Nu hoppas jag att ni får lite klarhet till varför bloggen varit orörd så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Hanne :)

Roligt att du är tillbaka och mår bättre! :D
Många fluffiga mule hälsningar från hagen!

Svar: aaaaaww :3
Jenny Lundgren

2014-01-27 @ 10:52:42
Postat av: ami

Grå vita bilden var bedårande, man blev kär.

2014-01-29 @ 13:50:52
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0